Friday, February 20, 2009

bez.....

ari rabu lps aku kene bawak patient aku p dewan bedah (OT)
bez tau p sana..
aku p sana patient aku kene wat ECT @ dlm bahase mudahny karen otak..
sbbkn patient aku ni agrasif sgt n tiada kesan ble bg ubt..
doktor terpakse amik cara ini utk rawat patient ni..
so, mase nk ke dewan patient aku dlm keadaan biase je..
xbrape agrasif sgt cume mulut je byk kerana die dah berbelas kali kene karen otak.
so, biase la bg die...
hihihi..

sesampainya kt hoskipal..
aku pn memasukanny ke dalam dewan bedah..

10 minit kemudian presidur karn otak dilakukan..

tp ble je patient ciap dikaren..
die cm biase je..
xde pepe perubahan yg positif.still cm biase je..

so, aku kene la balik je wad balik..
dan patient aku kene la stay kt wad lg...

k la..
2 je pngalaman aku kali ni...
:)
nnt aku update balik..
daa..
:)

No comments: